poniedziałek, 27 maja 2013

Być i żyć

Ohayo minna!
Jestem Akemi Hiruki. Moje prawdziwe imię to Katarzyna, jednak znacznie bardziej wolę Akemi :3
Myślę, że mnie już znacie, gdyż zapewne tylko osoby czytające moje blogi znalazły się tutaj... ale przedstawić się chyba wypada, ne? ^^
No więc... na tym blogu będzie coś niecoś o moim życiu i nieżyciu... Ogólnie o mnie. Co robiłam, czego nienawidzę, o powstawaniu nowych notek na blogach... a może i nawet coś tu się ukaże? Nie wiem jeszcze - pomyślę nad tym. 
Więc jeśli ktoś będzie czytał to "coś", to proszę o skomentowanie tego wpisu krótkim "będę" nieważne, kiedy ten wpis ktoś z was zobaczył. A jak ktoś ma ochotę, to może dorzucić do koma jeszcze swoje trzy grosze ^^

6 komentarzy:

  1. Sokka, sokka, jak nie zapomnę to skomentuję xP

    Ogólnie pomysł na bloga mi się podoba... nigdy bym na coś takiego nie wpadła ;O

    Cóż... co by tu jeszcze... a, no jo! Moje tradycyjny...

    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Heyoooł :> Oryginalny pomysł miałaś na tego bloga, ofc jesteś już u mnie w linkach, więc będę tutaj często zaglądać. Może pokusisz się o jakieś one-shociki ? *u*
    A no i mam pytanie - gdzie informować Cię o nowych notkach? ;p o ile w ogóle chcesz być powiadamiana ;d
    Pozdroo ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj , tu Zuzu !
    Dawno mnie tu nie było. ;3
    Fajny pomysł na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,nieważne, kiedy ten wpis ktoś z was zobaczył,,
    A co jeśli zobaczyłam go jakiś rok po napisaniu go? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nieważne xD Dalej widzę twój komentarz i dziękuję za odwiedziny xD Z ciekawości - jak tu wpadłaś? xDD

      Usuń