poniedziałek, 16 września 2013

Cytaty

Ohayo Hejo!

Dawno mnie nie było... Znowu... >< Czas, czas, czas! A raczej jego brak! Why... ;-; Teraz będę miała caaaaałą masę różnych zajęć. Mam nadzieję, że nie odbije się to na notkach (już się odbija, ale może nie odbije się bardziej ^^"), jednak wpisy tutaj będą rzadko. Postaram się pisać w szkole notki, one shoty (w planach jest ich 1534354768 ale zapewne zrealizuje ze dwa ^^""") i inne tego typu wymysły. A teraz pomyślałam sobie, że wwalę tu cytaty, które dały mi do myślenia lub czegoś nauczyły (czytaj kieruję się nimi). Nie są one z anime żeby nie było. Myślę, że niektórzy rozpoznają swoje xD To są te NAJ i zapewne znając mnie połowę pozapominałam i powinnam dopisać, ale zastanawiam się już dłuuugo i więcej nie mogę ogarnąć xD


  • "Niemożliwe jest przetrwanie w świecie bez pomocy innych. Ludzie są stworzeni, by współpracować. Robienie czegoś na siłę, byle by być jedyna/sama jest durne."
  • "Nie zakochasz się jeśli nie znasz dobrze drugiej osoby. Wtedy to tylko zauroczenie."
  • "Czekolada nie pyta, czekolada rozumie."
  • "Kocham ludzi, bo nie potrafiłabym bez nich przeżyć. Ważne, że są."
  • "Nie możesz być tchórzem, skoro właśnie przyznałaś się, czego się boisz."
  • "Pamiętaj, że nie żyjesz dla siebie, tylko dla innych którzy cię potrzebują."
  • "Nie człowiek melanżu, tylko melanż człowieka."
To tyle na dziś. Wiem, że robię krótkie wpisy, jednak ten blog nie ma na celu jebnięcia tu streszczenia mojego życia. Chcę, żebyście choć odrobinkę mnie poznali ^^

Pozdrawiam czytelników ;**

1 komentarz:

  1. Heya! Dobrze,że w ogóle znalazłaś chwilkę czasu,by tu coś naskrobać;)
    U mnie też cienko z czasem, potem będzie jeszcze gorzej -.-*
    z tych wszystkich złotych myśli najlepsza jest ta o czekoladzie i o melanżu człowieka:D aż mam ochotę na jakieś melo:3
    pisz kolejne notki i one-shoty!
    ;**

    OdpowiedzUsuń