wtorek, 18 czerwca 2013

Obrazki i rysunki


Tak więc... zostałam poproszona przez Ayanę-chan o opublikowanie zdjęć obrazków z mojej ściany. Spytałam o zgodę autorki i się zgodziły ^^ Oczywiście nie będą to wszystkie, jednak zawsze coś niecoś :3
A i jeszcze taki przerywnik! Opublikowałam pierwszą moją notkę na Andrzeju (szukać w linkach) i stwierdzam, że pisanie SasuNaru to nie moja bajka ^^" Ale chciałam chociaż raz spróbować. Wy ocenicie, jak to wyszło ;)
A teraz obrazki :3 A i nie będą to wszystkie jakie posiadam. Gdyby były wszystkie, to ta notka by trwała i trwała... ^^"

Na pierwszy ogień idą te od MLinalee (Uwaga: Nie czytać "mlinali" tylko "emlinali". Mi się za to dostało ^^")



Prawda, że zajebiste? :D Jestem jej za nie wdzięczna ^^ Ona rysuje niesamowicie! Sama bym tak chciała ;___;
Następne są od Emiko :3
Deidara, Deidara, Deidara, Deidara... *-* <3 I jeszcze Sasori *-* Nee-chan przechodzi czasem samą siebie :3

Póki mam okazję, to jeszcze wstawię przerobiony obrazek, który wręcz kazano mi umieścić w necie xD
Aniuta i MLinalee spółka z o. o.
To podobno miała być moja kochana OC ^^" Ale spoko, wyszło fajnie i oryginalnie xDD

No i czas na moje bazgroły... Tylko się nie przestraszcie ^^"















 No i to by było na tyle z rysunków. Mam nadzieję, że się podobały ;)
Jeśli macie jakieś zachcianki, które chcecie, żebym umieściła, to piszcie. Tylko błagam - poza moimi zdjęciami ;__; Wychodzę na nich jak ćpun ;___________;
Pozdrawiam czytelników ;**


3 komentarze:

  1. Skąd ja wiedziałam, że masz pełno rysunków Poków? x3

    Ogólnie według mnie wszystkie rysunki są po prostu zajebiste; a szczególnie ten zbliżony sharingan, Dei (ten niepokolorowany by Emiko xd) i... Tobiasz-kotek? xdd Ale serialnie; fajny był xP

    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. :CCCC Nienawidzę tego pokolorowanego Dei'a. To je jakiś nie wypał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heya:D dzięki za zamieszczenie rysunków, są świetne *u* sama bym chciała mieć taką wypasioną kolekcję ^^
    Pokemonki boskie, Kakashi, Gaara i zbliżenie na sharingana wymiatają :D
    A no i ofc Sasuke z naleśnikiem na głowie hahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń