poniedziałek, 1 lipca 2013

Pytania

Dawno nie pisałam coś O.o Ani tu, ani nigdzie ^^" Ale co mogę powiedzieć? Może zacznę od tego, że odkąd skończył się rok szkolny, moje alter ego (tak, mam alter ego xD) wybyło i nie wróciło -,- Mam na Nią focha. Bez Jej pomocy wszystko co napiszę jest beznadziejne ;___;
Ale koniec narzekania, bo ten wpis zaraz również stanie się bezsensowny... Świadectwem chwalić się nie będę, bo uznacie mnie za kujona, KTÓRYM NIE JESTEM! -,- Natomiast pochwalę się czymś innym. Wczoraj odkopałam w szafce grę The Sims Średniowiecze. Płyta nie oglądała światła dziennego chyba rok, więc uznałam, że może warto by było odświeżyć sobie pamięć o tej zacnej produkcji. Wyszło, że jest bardziej zacna, niż pamiętałam xD Otóż osoba grająca jest Bogiem w każdym możliwym tego słowa znaczeniu. Więc ja - Wszechwidzący (le zajebista nazwa xD) - jestem czczona przez moich i nie moich simów ^^ Rozwala mnie to, że stawiali na moją cześć kapliczki i kościoły xD Tak sami z siebie xDD Ale i tak szczytem było to, że mnichem (bądź księdzem, jak kto woli) zajebałam królowi zupę ze stołu xD Ta gra mnie wciągnęła i to w niebezpieczny sposób xDD
Oświadczam jeszcze wszem i wobec, że pod tą notką możecie mi zadawać pytania, na które na 100% odpowiem w następnej. Wspomnę, że na jedną osobę przypada nieskończona ilość pytań, więc macie prawo mnie nimi zasypać. Aż się boję ^^" Odpowiem po moim powrocie z wycie.... A WŁAŚNIE!!! Wycieczka ^^" Wyjazd mam czwartego w czwartek xDD A powrót? Dwunastego. Mam nadzieję, że wróci mi wena przez ten czas... Ale serio: nie dość, że opuściła mnie wena, to jeszcze własne alter ego >_<"
Tak więc piszcie i pytajcie ludziska ;)
Pozdrawiam czytelników ;**

2 komentarze:

  1. To ja mam pytanie *le podnosi ręke - tylko skup się na odpowiedzi, bo nie będzie łatwo
    Co miałaś na obiad?
    A! I Orosie w trumnie mi się śnił o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Okke, a o to i czas na tysiąć pięćset sto dziewięćset bezsensownych pytań Kuroi:
    1. Jakie masz dodatki i części simsów? (no, skoro już grasz w Średniowiecze, to czemu by o to nie zapytać? xdd)
    2. Tobi, czy Deidara? Uzasadnij swoją odpowiedź xd
    3. Ile masz w domu butów?
    4. Ulubione paringi? (z OC [i AC w Axa Direct, czy jak tam się pisze ^^"] też mogą być xP)
    5. Lubisz placki?
    6. Dlaczego próbujesz ukraść Painowi status Boga grając w Simsy?
    7. Dlaczego śnisz akurat o Grellu i L'u, a nie np. o Kidzie z DRR?
    8. Gdzie się podziała Akemi?
    9. Przekażesz jej ode mnie wpierdol, jeśli nie wróci?
    10. Odpowiesz szczerze na wszystkie pytania? Bo wiesz, jakby co to Kuroi paczy... @____@

    Dobra, tyle fuck logic'u na jeden dzień starczy ^^" Może jeszcze jakieś pytania jebnę, ale nie obiecuję xddd

    OdpowiedzUsuń