wtorek, 16 lipca 2013

Odpowiedzi

Emiko Hyuga

Co miałaś na obiad?
Patrząc na datę zadania pytania (1.07.2013) uznam, że odpowiedź będzie z tamtego dnia. Mianowicie kapusta xD Aż sobie normalnie zapisałam wtedy, żeby nie było, że nie pamiętam xDD

Kuroi Hime-chan

Jakie masz dodatki i części simsów?
Już liczę xD To będzie tak:
  • The Sims Średniowiecze 
  • The Sims 2
  • The Sims 2 Zwierzaki
  • The Sims 2 Nocne Życie
  • The Sims 2 Na studiach
  • The Sims 2 Cztery pory roku
  • The Sims 2 Własny biznes
  • The Sims 2 Podróże 
  • The Sims 2 Czas wolny
  • The Sims 2 Osiedlowe życie
  • The Sims 2 IKEA urządź dom (akcesoria)
  • The Sims 3 
  • The Sims 3 Zwierzaki
Jestem maniakiem simsów dwójki xDDD

Tobi, czy Deidara? Uzasadnij swoją odpowiedź
To będzie trudne ._.
Tobi jest zabawny i pozytywnie pierdolnięty, dodatkowo jest z Uchihów, a w końcu ten klan ma miano Fucking Sexy, co mówi samo za siebie... ^^" Jednak potrafi być wkurwiający, zwłaszcza jak zbyt bardzo zachowuje się jak dziecko lub pochłonie go żądza zniszczenia xD
Dei jest zajebiście seksowny, ma jeszcze bardziej zajebiste włosy i intryguje mnie jego kekki genkai, które jest dość niespotykane xD Jednak jego pierdolenie w kółko o sztuce po jakimś czasie staje się dość nudne...
Podsumowując: ciężko wybrać ^^" Ale chyba jednak Deidara, gdyż jakaś moja cząstka z sentymentu się do niego skłania xD 

Ile masz w domu butów? 
Teraz kurna licz xDD Ok... tak mniej więcej...
Zimowe: 1 para + jedną muszę dokupić, bo się rozwaliły xD
Sportowe: 5 par
Klapki i japonki: 2 pary
Wyjściowe like a wesele, komunia i inne takie: 1 para
Sandały: 1 para
Ciapy do chodzenia po domu: 4 pary

Ulubione paringi? (z OC też mogą być)
Aleś pojechała xD Kobieto wiesz ile tego jest?! Eh... Dobra, jakoś to będzie... ^^" Zapewne jakiegoś zapomnę, ale to trudno xD
  • Sasuke x Naruto
  • Sasuke x Erin (OC)
  • Sasuke x Hinata (Emiko nie bij ^^")
  • Naruto x Hinata 
  • Naruto x Harumi (OC)
  • Sasori x Deidara
  • Sasori x Seiko (OC)
  • Itachi x Emiko (OC)
  • Madara x każda możliwa OC
  • Deidara x każda możliwa OC
  • Hidan x Katsuyo (OC)
  • Kiba x Sayuri (OC)
  • Neji x Tenten
  • Kakashi x każda możliwa OC
  • Mikado x Anri
  • Shinra x Celty
  • Shizuo x Celty 
  • Shizuo x Izaya
  • Shizuo x każda możliwa OC
  • Izaya x każda możliwa OC
  • Lawliet (L lub Ryuuzaki) x każda możliwa OC
  • Raito x każda możliwa OC
Wydaje mi się, że to wszystko xD Oczywiście z każdym obejrzanym anime zapewne ta lista będzie rosła, jednak na razie wygląda tak xD I zaznaczam, że L x Raito jakoś średnio lubię czyt. nie aż tak jak inne yaoi. Zaznaczam, żeby nie było xD

Lubisz placki?
Szczerze? Średnio xD Nie lubię, jak są za bardzo chrupiące. Ale genialnie smakują, jak je zrobi moja mama i jeszcze dowali cukru xDD

Dlaczego próbujesz ukraść Painowi status Boga grając w simsy?
Jakoś się przywiązałam do moich wyznawców w simsach xD Czuję się taka... lepsza od innych? Tak, to chyba to xD To jest naprawdę przyjemne xDD

Dlaczego śnisz akurat o Grellu i L'u, a nie np. o Kidzie z DRR?
A zaskoczę cię, bo ostatnio mi się Izaya śnił xD Szczerze, to mam jakoś tak, że jak będę myśleć o jakiejś postaci w sensie "Ale byłoby zajebiście gdyby przyśnił mi się Izaya. Chciałabym z nim pogadać." to za jakieś dwa dni on mi się przyśni xD Jednak czasem motyw, w jakim spotykam daną postać mnie po prostu przeraża ^^"

Gdzie się podziała Akemi?
Historia brzmi: Zniknęła po zakończeniu roku i nie mam zielonego pojęcia, gdzie się podziała. Jakiś czas temu spotkałam ją w moim śnie, co mnie trochę skołowało, jednak uznałam to za w miarę możliwości normalne xD Kilka dni po tym ona wróciła z fochem na mnie i to nie wiem za co xD Ale ok, już się ogarnęła, nie jest źle xD

Przekażesz jej ode mnie wpierdol, jeśli nie wróci?
Ona miałaby wpierdol od ciebie i ode mnie xD I na przyszłość będzie wiedzieć :P

Odpowiesz szczerze na wszystkie pytania?
Zawsze jestem szczera i nigdy nie kłamię baka xD

Opis mojego wyjazdu w następnej notce.
Pozdrawiam czytelników ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz