piątek, 23 sierpnia 2013

Powiedzmy, że funkcjonuję + filmiki, które mnie motywują

Jak w tytule. Komp dalej w naprawie, ale jakoś daję radę xD Nie potrafię żyć bez pisania i to mnie zaskakuje ^^" Tak więc notki powinny (zaznaczam - POWINNY) się pojawiać, jednak mogą być przynajmniej na razie odstępy czasowe. Postaram się wrzucać częściej na "Akemi w Akatsuki" oraz "Konoha School Stories", gdyż oba blogi są na ukończeniu (zwłaszcza Konoha). To tyle z ogłoszeń.

Teraz druga część. Moje motywujące filmiki. Chociaż może bardziej dziwne rozśmieszające filmiki? Albo momentami żenujące filmiki wprawiające w dobry nastrój przez co motywujące? Może przestane się w to zagłębiać xD Tak czy owak na pewno filmiki, które mogę oglądać praktycznie codziennie. Jeśli ktoś zainteresowany patrzeć niżej.


Naruto:

Kuroshitsuji

Shingeki no Kyojin

Death Note 

Durarara!!


 Jeśli ktoś przeżył obejrzenie wszystkich filmików to podziwiam xD Zaznaczam, że nie trzeba obejrzeć anime żeby zobaczyć te filmiki. Uważam, że ogromnych spoilerów tam nie ma. A co do filmików z Death Note to i tak słowa są pomieszane xD  Podkreśliłam moje ulubione jakby co. I jeszcze tak na marginesie do Kira Kira Douga - nie wiem czemu, ale jak tego słucham to moja wena rośnie w siłę ^^" Powala mnie ten fakt xDD

Pozdrawiam czytelników ;**

1 komentarz:

  1. Pokaźna ta kolekcja filmików, jak znajdę chwilę to je obejrze xd ostatnio all time oglądam The wall,czyli koncert na którym byłam,tyle,że on mi weny nie przynosi x.x muszę się na amv przerzucić :D

    OdpowiedzUsuń