czwartek, 1 sierpnia 2013

Ważne

Moi drodzy czytelnicy. Mam dla was wiadomość, przez  którą niektórzy potną się łyżką, inni się ucieszą, a jeszcze inni się tym nie przejmą. Otóż zawieszam całkowicie swoją działalność w internecie. Nie będę pisać kompletnie nic do końca wakacji, a może i nawet dłużej. Nie to, że autorka ma was w dupie. Po prostu stało się coś, co przekreśliło moje możliwości kontynuowania opowiadań. Co to było? Otóż... komp mi się popsuł ><" Siła odgórna, której po prostu nienawidzę. Opowiadania dokończę - wszystkie bez wyjątku - tylko jak widać trzeba poczekać.
Pozdrawiam czytelników ;**
P.S. Notki, które opublikowałam miałam napisane wcześniej, żeby nie było.
P.S.2 Pozwólcie, że nie będę na razie komentować waszych blogów. Po prostu jest z tym też ciężko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz